Visitsweden
Milepælen med Visit Swedens navn på er en af de største i Red Inks historie. Både fordi Visit Sweden var den første kunde, vi vandt som selvstændige. Og ikke mindst fordi vi har udviklet os sammen med kunden. Vores fælles rejse har skabt fundamentet for bureauets ekspertise inden for turisme og oplevelsesøkonomi. Vi har skabt gode resultater.
Senest med Skånekampagnen, hvor vi positionerede Skåne som Københavns vilde baghave. Et nærliggende valg, som har øget københavnernes lyst til en tur over på den anden side markant.
OPGAVEN
Destinationsudvikling af Nordvestkysten/Vestkysten til fremme turismen fra resten af Danmark.
KUNDE
VisitSweden
LØSNING
Reklamefilm
SoMe-strategi
SoMe-indhold
Onlinebannere
VISITSWEDEN
EN LANG, DEJLIG REJSE
VISIT SWEDEN HAR VÆRET MED PÅ VORES REJSE SIDEN STARTEN AF RED INK
Milepælen med Visit Swedens navn på er en af de største i Red Inks historie. Både fordi Visit Sweden var den første kunde, vi vandt som selvstændige. Og ikke mindst fordi vi har udviklet os sammen med kunden. Vores fælles rejse har skabt fundamentet for bureauets ekspertise inden for turisme og oplevelsesøkonomi. Vi har skabt gode resultater. Senest med Skånekampagnen, hvor vi positionerede Skåne som Københavns vilde baghave. Et nærliggende valg, som har øget københavnernes lyst til en tur over på den anden side markant.