Kim Gørlitz

ADM. DIREKTØR, TEKST / CONCEPT / STRATEGI

KIM ER UDDANNET SOM KRIGER, SLAGTER OG DJÆVLEUDDRIVER. DET ER DEN LIGE VEJ TIL EN SPÆNDENDE KARRIERE I KOMMUNIKATIONSBRANCHEN.

Hjerteblodet slår for involverende tekst, værdibaseret ledelse og korte veje fra strategi til handling. Er helt enig med udsagnet: We have a strategic plan. It’s called doing things.

Kim var i en årrække ankermand i Grey-koncernen som kontaktchef, tekstforfatter, kreativ chef/direktør og kommunikationsarkitekt. Den sidste titel dækker over en seniorplanner tilsat en solid dosis forretningsforståelse. Kundelisten er lang. Antallet af robuste koncepter mange. Som fx det, Kim udviklede til Fyens Stiftstidende: Dækker verden. Dyrker Fyn. Et koncept, som avisens nye redaktør fandt så skarpt, at han nu igen anvender det som avisens mission.

Kim’s kernekompetencer ligger i tekst, koncept og kommunikationsstrategi samt at hjælpe kunder med at vende klicheen Walk the talk på hovedet. Du skal ikke planlægge fremtiden med ansigtet mod fortiden. Derfor handler det ikke om at gøre det, du sagde i går. Du skal sige det, du gør i morgen. Talk the walk.

SAMMEN ER VI STÆRKE 

RED INK ARBEJDER TVÆRFAGLIGT MED BRANCHENS BEDSTE FOR AT GIVE DIG DE BEDST MULIGE LØSNINGER

Vil du dele hjerteblod med os?

Vi glæder os til at høre om jeres næste projekter og idéer.
Skriv eller ring til os på TLF: +45 2021 8797