HOVEDET PÅ BLOGGEN

Vi inspirerer virksomheder med noget på hjerte til et øget fokus på at udvikle stærke kunderelationer ved at give dem inspirerende og tankevækkende artikler, relevante cases, aktuelle indspark og anledninger til refleksion og smil.

Kærlighedens mange farver

Kærlighedens mange farver

Kærlighed er en kraft. En livgivende energi. Til tider også en altædende tornado, der nærmest besætter hele bevidstheden og sultent venter på at suge kærlighedskrummer op.

Læs mere »
Nationalparkerne som nye kunder

Nyt fra vores egen lille verden

Det er ikke nogen hemmelighed, at vi er ret glade for at arbejde med turisme og destinationer. Siden 2014 har vi arbejdet sammen med LEGOLAND Billund Resort and still going strong.

Læs mere »

Siden du SoMe Sidst – December

2020 blev et rigtigt godt år for sociale medier.

Primært båret frem af at mange af os i perioder har været sendt hjem fra arbejde, og vi har brugt Corona-karantænerne super fornuftigt ved at glo lidt mere på skærme. Men også fordi forretninger og kontorer har været lukket, og derfor har flere virksomheder været nødt til at finde nye veje ud til deres kunder. Og de nye veje er belagt med digital markedsføring og de sociale medier.

Læs mere »

Småkagekrigen. Og hvad den betyder for dig

Der er en krig i gang. Den handler om datasikkerhed, privatliv, politisk regulering – og givetvis også en hel del om tech-giganter, som forsøger at skade hinandens forretninger. Og den handler i særdeleshed om cookies, hvilket betyder, at du som onlineannoncør er fanget lige midt i kamparenaen.

Læs mere »

Det første, du bliver blind på, er hjernen

Kunderne afviser i stigende grad reklamer og marketingstunts. Bannere performer dårligere og dårligere. Også selvom der er skruet op for masser af shine og bling. Tredjeparts cookies er ikke døde, men lugter af rådne sild. Samme tendens kan spores på sociale..

Læs mere »

BIG DATA + ROSKILDE

DE BEDSTE BUSINESSCASES ER I DIT BACKOFFICE Et vigtigt takeaway fra gårsdagens konference: Tech + Turisme: Ofte tænker du data, som noget, der skal berige dine gæsters oplevelse. Men tit

Læs mere »

MCDONALDS HAR INGEN DATA?

INGEN VEJRDATA? INGEN TRAFIKDATA? INGEN HJEMMESIDE? Jeg var til erhvervsseminar hos EnergiFyn i dag. Emnet var aktuelt: Smart brug af data skaber vækst. Hørte et spændende indlæg fra Jesper Thyssen,

Læs mere »
Få værdifulde indsigter direkte i indbakken

Tilmeld

* skal udfyldes