1. Kim Gørlitz

    Adm. direktør, tekst/concept/strategi, medejer

    Kim er uddannet som kriger, slagter og djævleuddriver. Det er den lige vej til en spændende karriere i kommunikationsbranchen.

    Hjerteblodet slår for involverende tekst, værdibaseret ledelse og korte veje fra strategi til handling. Er helt enig med udsagnet: We have a strategic plan. It’s called doing things.

    Kim var i en årrække ankermand i Grey-koncernen som kontaktchef, tekstforfatter, kreativ chef/direktør og kommunikationsarkitekt. Den sidste titel dækker over en seniorplanner tilsat en solid dosis forretningsforståelse. Kundelisten er lang. Antallet af robuste koncepter mange. Som fx det, Kim udviklede til Fyens Stiftstidende: Dækker verden. Dyrker Fyn. Et koncept, som avisens nye redaktør fandt så skarpt, at han nu igen anvender det som avisens mission.

    Kim’s kernekompetencer ligger i tekst, koncept og kommunikationsstrategi samt at hjælpe kunder med at vende klicheen Walk the talk på hovedet. Du skal ikke planlægge fremtiden med ansigtet mod fortiden. Derfor handler det ikke om at gøre det, du sagde i går. Du skal sige det, du gør i morgen. Talk the walk.

  2. Pernille Høyer

    Visuelt ansvarlig AD’er

    Bureauuddannet AD’er, kom igennem nåleøjet til DRB Reklameskolen og bestod med glans og brosten.

    Pernille er passioneret AD’er og grafisk designer. Hjerteblodet banker for konceptudvikling, kreativt arbejde og design. For Pernille er det ikke nok, at resultatet bare ser godt ud. Hun lægger vægt på at udtrykket understøtter en fortælling. At det involvere. At det rummer et forstyrrende element, som gør, at modtageren bliver draget ind i historien.

    Pernille har mange års erfaring i reklamebranchen og har været med til at udvikle koncepter for Legoland Billund Resort, Pressalit, Statoil Gazelle, Plum, Visit Sweden, CO-RO FOOD, Kirkens Korshær, DSB first, Container Centralen, Albani og mange, mange flere gode virksomheder.

    Pernilles kernekompetencer er konceptudvikling, emballager, logodesign, kampagneudtryk, magasiner mm.

  3. Partnerskaber

    RED INK har en klar strategi om at blive det bureau i Danmark, som kan hjælpe din virksomhed til de mest involverede og engagerede kunder. Det handler ikke om bestemte platforme. Gadepræsten hos Kirkens Korshær kan nøjes med en ladcykel. Det drejer sig om at styrke dit brand og øge dit produktsalg. Det er vores udgangspunkt.

    Vi tror ikke på en full-service model. Vi giver dig en kerne i form af et fast strategisk, kreativt team, som forstår din virksomhed og dine produkter. Og så supplerer vi med best-in-class specialistbureauer, bl.a. inden for analyse, PR, social business, web- og app-udvikling, foto- og filmproduktion.

    Vi skal have hjerteblodet på banen. Vi arbejder derfor med de mest passionerede specialister inden for deres felt. Kunne du tænke dig at blive en del af vores team – enten freelance eller fast - så skriv til os.